Tuesday, November 3, 2009

exam fever -__-''

ni amaran yg tak makan saman oleh aku..kihkih
nota2 sem ni.... -_-''


mereka jaoh tapi dekat dihati ku...=))

jadual exam...hohoho



7 paper dalam mse 3 mggu
3 hr berderet buat aku penat gile
ni ade lgi 4 paper..huh

buat pertama kali nye aku rase
esok nak final, hari bru bce 1 nota
argghhhh!!!
itulah paper research methodology
subjek yg paling aku xgemar sebenarnye
tapi tetibe suka sehari sebelom exam hahaha
mase bnyak kat subjek yg len
huhuhuhu

tapi usaha yg gigih disaat2 akhir
insyaALLAH, dapat result yg baik
hehehe
mintak2 Prof Isa baik bagi markah
cume aku rase 2 jam tu tak cukup
untuk aku bg yg terbaik
huhuhu
bile mse da tinggal skit
banyk point yg tak dapat nk tulis
tulis yg penting aje
huhuhu
1 soalan 4o markah?!!
aku rase jawapan aku yg untuk 20 markah tu
lagi panjang dr yg 40 markah
hahaha...

bakal mendatang
1.diagnostic radiology
2.radiation protection
3.physics human body
4.dosimetry

dosimetry yg aku paling takot skali
sejak CA ari tu tak penah sentuh nota tu
sebb nota nye tak best
dan belajar pon....hurmmmmm
seb bek ade gap 6 hari
dan sebab kan dosi jugak aku tak balik rumah
argghhhhhhh
ni la pertama kali aku tak balik umah time study week
bile subjek kne membace aku agak takot skit
sebb kalo dok umah aku banyk benda kene buat
bek aku dok sni...huhuhu=(

disebabkan rindu yg amat sngt
aku sampai print gambar budak2 ni
gambar family
tampal kat depan meja study
huhuhuhu
bile tgok rase macam dorang ade dekat je ngan aku

lagi2 cuti jadi pendek
sebab ade praktikal
itu benda yang aku tak boleh trima jugak
tapi terpaksa untuk terima
sebab diri semakin dewasa
banyak tgjawab yang kna buat
chayok mai...
chayok chayok

No comments:

Post a Comment