Thursday, November 19, 2009

'rumah ku syurga ku'~~ missin' those kids =((







sangat rindukan rumah
sangat sangat sangat
walopon kena jga budak2 tu
tapi saya sangat rindukan umah
rindu
dikejutkan oleh mak
" bangun dah pukol brape dah ni,
ape anak dara bangon lambat2''
walupun mase tu jam baru pukol 8.30 pagi
" pegi mandi kan syira tu ''
huh... pagi2 mandi kan dia
nanti bila dia gosok gigi
dia suh aku amek gosok gigi aku skali
same2 gosok gigi ngan dia
hahaha
pastu pkai kan dia pampers, baju, bedak
sikat rambot mmng susah skit budak ni
patot la rambot cam maggi
pastu haziq plak mak yang mandikan
sebab kecik lagi
kalo dua2 da besar tu
sure mak aku suh aku yang mandikan dorang huhuhu
pastu bg makan plak
bila orang sapu sampah
dia pon nyebok nak sapu sampah gak
last2 aku kasi penampor lalat tu
tu pon jadi la tok dia sapu smpah...hahaha
si kecik tu pon aku sangat rindu
rindu mahu pelok cium dia
geram sangat ngan dia
dia suka tengok aku...
dia gelak mesti dia senyum2
hahaha

kadang2 malas nk layan kakak nye yg ngada2 tu
kawan je ngan adik dia
syira paling suka gie tesco
bila tanya
''kakak nak gi mana?? tesco?""
t dia jawab "ko.." sambil mengangguk n tangan tunjuk ke arah tesco
betol plak tu direction nye
bila da nak balik
dia akan tata tesco tu
hahaha
bila sampai umah plak
dia tak nak kuar keta
pastu aku tggal kan je
hahaha..pastu baru la dia nak kuar
swonok same kanak2 ni
macam anak2 aku plak
walopon penat tapi happy
walopon kna wat susu budak2 ni
tapi kalu tgok ragam nye
suka sangat
so skarang sy amat rindu rumah
bosan dok usm~~~
sume orng da balik =((((((









3 comments:

  1. ade attachment la kat hospital 3mggu..huhuhu

    ReplyDelete
  2. huu...sbr laa mai..

    tabahkan ati..

    chaiy0k2!

    ReplyDelete