Saturday, November 21, 2009

nothing

knapa ntah aku menanges tetiba
ingat kisah lama agak nye
kisah yang TAK sepatot nye tercipta
kisah yang TAK sepatot nye bermula
kisah yang TAK tahu dah berakhir atau TAK
tapi aku memang TAK nak ingat kisah tu
walaupun dia sgt bermakna dalam hati aku
tidak semestinya orang kita sayang
adalah yang terbaik untuk diri kita
" orang yang kita sayang lah
yang paling susah untuk kita sayang"
(filem CINTA khabir bahtia)
cuma aku perlukan kehidupan baru
yang menyayangi aku
yang akan menjaga aku
yang akan mengembirakan aku
yang akan membahagiakan aku
seikhlas hati nya
dan aku akan berusaha untuk menyayangi nye lebih dari itu
semoga aku dipertemukan dengan
seorang yang melaboh kan cinta nya pada MU YA ALLAH
agar dia betol2 membimbing aku
tidak membawa aku ke jalan yang salah

1 comment: