Monday, August 31, 2009

andai bisa ku putar waktu

alangkah bahagia nye
jika kita dapat memutar waktu
memperbtol kan ape yg tidak sepatutnya
memilih ape yg kita suka
andai bisa ku putar waktu....
1) aku mhu amek lukisan kejuruteraan mse spm dlu
so, boleh la amek architecture
aku sngat suka tgok bgunan yg cantik2
mahu jadi seperti hijjaz kasturi
2)aku mahu belajar gitar mse zaman skolah dlu
so dapat la aku pandai men skang
3)aku mahu tukar kos disaat aku
mendapat kputusan yg sgat trok dlu
4)aku haros ikot kate hati ku untuk amek medic dlu
tapi aku tahu, aku takkn jadi doc yg bagos
5)aku tak mahu bercinta dengan dia dlu, so tak la aku leka
6)aku nak mkan banyak mse kecik2 dlu, bior aku gmok
tapi sume tu tak boleh nak di patah balik
coz sume nye slah aku
punca utamanya
aku penakot
aku tak berani nak mencuba
aku tak tetap pendirian
so from now on
aku mesti yakin!!
gambate ^^
tgal 1 n hlf yr disini
try harder to get my 1st deg
yg penting buat yg terbaik!!!
kalo ade rezeki mahu smbung lgi
dalam bidang.....???
yg penting dekat ngan umah
lalalala....

No comments:

Post a Comment