Thursday, April 28, 2011

da lama tak update...
ni kalau update ni memang kisah sedih je la
jarang skali nak kisah gumbira2

warghhhhh DR aref, nape saya punya CA2 dapat B
maw nanges dah ni..penat saya baca ape yg Dr Aref suruh
walaupon saya jawab tak cukup point
tapi saya buat sungguh2

huuuu bukan rezeki saya
YA ALLAH moga Kau berikan rezeki yang lebih mase final exam nnti

Huuuuuuuuu presentation thesis pon sgt2 menakotkan
tak taw la cam ne nanti...
to be 2nd presenter sangat membuat kan sya sangat cuak ye!!!
huuuuuuuuu...maw happy sebb nak habes blaja da...tapi tak maw happy sgt coz nnti ade je benda buruk yg datang...huuuuuuuu

pengalaman pahit itu harap dapat mematangkan saya
dan lebih menghargai masa...
please mai sila berubah!

3 comments:

  1. Gud luck mai...kite pon takot gak

    ReplyDelete
  2. mai, fighting!! CA tu lupekan je, toksah pikir g..final penting..esok pon penting..gd luck!! ^^
    may ALLAH bless us all..Amin

    ReplyDelete
  3. hanim.....good luck!!

    ecah...ganbatte!! u can do it!

    ReplyDelete