Sunday, October 24, 2010

weekend saya

weekend di rumah ;)

aku x study weeeee
aku jalan2 aje
g tesco, carrefour, open day(kolej ape ntah),
g rumah jiran(erkk...)

sewonok dapat jumpa family
cuti yg patot nye jadi 3 hari
aku pendekkan jadi 2 hari
sebab risau xstudy
(tapi balik ni pon bukan study sgt
baru brape soalan je aku buat)

banyak experience yg aku dapt

1. pergi tesco ngan mak ayah syira n haziq..
dah mcm dorang anak2 aku plak
keluar bersama atok dan nenek
haha ok lagi dr budak2 pergi ngan atok n nenek
lagi sweet...jalan2 bersama atok n nenek
sorang satu nek troli masing2
nak jalan takot dorang penat
nak dukong, berat
lagi2 haziq...hahaha

2. weee k carrefour memng cari kain la
x lain x bukan
memndang kawen sepupu2 ramai nak kawen
so beli la sehelai je..(sehelai!!!! je!!!)
wane purple...wane tema kak da..weee

3. pgi plak open day kolej makwe abg kirin
kak kina jual tudung kat situ
hihihi
beli 2 selendang wane purple suit ngan kain baru..
dapat free 1 selendang abg kirin blanja...
yeayyyyyy...tq abang

4. mcm biasa la ptg2 tgok cite indon kat tv9
cinta dan anugerah...
cite NABILLA bapak aku cakap
syira pon akan cakap ''atok...cite atok''
hahaha
yang sweet nye
bila kak ipar n haziq nyanyi lagu tema cite ni

"ALLAHUAKBAR Maha besar (car)
memujaMU begitu indah (idah)
selalu KAU berikan semua (mua)
kebesaran MU Tuhan (tuhan)"

ok dalam kurungan suma haziq nyanyi
hihihi

5. kluar sama mak ayah kak ina syira n haziq
hahaha....
ok kene layan kanak2 itu kat tempat mainan knk2

6. pergi rumah jiran yang nak g haji
semua x caya aku nak habes blaja dahhhh huhu

7. ok ni cite sedih
ren ren xsehat
kesiaaaaaaan dia
aku letak kan dia ubat
dia luka2 xselera makan
dlu susah nak tgok dia duduk dlam rumah
skang asik duduk dalam rumah je

8. second time haziq n syira ikot skali hantar aku kat
hentian putra..haziq nanges2 nak ikot
busu nak g mana??
haziq jawab "antan...."
hahaha
sangat sedih tapi perlu tabah balik usm
hukhukhuk

raya haji balik lagi.weeeee

** sekian**
banyak plak cite nye

No comments:

Post a Comment