Sunday, October 17, 2010

hometown weeeeee

weeee
dis weekend saya mahu pulang ke rumah
INSYAALLAH

seriously dah tahap rimdu sangat dekat rumah
hari ni syira n haziq demam
( mak kate " mak baru balik kg 2 hari dah demam)
haha pasan je mak aku ni
tapi aku rase budak2 tu da rindu kat aku
(ok, saya plak yg perasan)

ermmmm..
ren ren pon x sehat
mesti dia rindu aku kan
huhuhu
saya selaku doc peribadi ren ren
kene pulang jugak
nak rawat ren ren
sebelom ren ren xde
:(

motif lain nak balik rumah
sebab nak amek berkat mak n ayah b4 jawab
-written test QA
-OSPE
-CA brachytherapy

walupon tiap2 hari tgok gambar mak ayah
tak cukup!!!
kene tgok real jugak hahaha
bila tgok baru rase
oh..mereka ade harapan yg tggi kat aku
so tak bulih sia2 kan harapan mak ayah
yang dah bnyk susah payah utk sya
nak tgok mak n ayah gembira
tgok result saya nnti
(sedih la plak.... ase nak nanges pon ade)

4 sure semangat memng tggi la
mase dalam bus nak balik klantan tu
hahaha

oh god...
tak sabar nak balik rumah
harap2 tiket ade lgi



No comments:

Post a Comment