Tuesday, February 23, 2010

suka suki edit edito

ni blajo2 meng edit gambar
gune lightroom adobe photoshop
my pp sudah install kan
taw2 je saya minat edit gambar kan
cume tggu dpt dslr je
(lambat lagi la tu kan)
gmbar kwn2 jadi experiment saya
^^,
ahha
my besties
alia, mc, suehaila, hanis, mira n ily
khaldun girl , ex-smkwm2
location: taman klcc
(coz dah tak taw nak gie mane n nk bajet duit minyak keta)
luv u gurls
0_o
niesa n aten tak de...
niesa da kna balik kolej..
aten dapat jumpa kejab je kat wmaju


ni gambar saya la kan
shoot by pp
ahha
ade dia ckap time ni
saya senyom tak ikhlas
HUHUHU

mereka adalah yanti, izy, cken n tara
ni time men boling kat kbmall
ahha
pastu gie pantai irama
makan kopok lekor
ngeeeee



eh saya lagi
location kat perdana beach resort
pantai cahaya bulan kelantan
bergambar sane sini
padahal nak survey tempat untok dinner pre-graduation



yanti n izy lagi
jadi model saya haha
suh jalan ke depan
pusing balik jalan ke belakang
nak tangkap gambar punya pasal
hihihi
sekian +_+

No comments:

Post a Comment