Saturday, February 27, 2010

Laskar Pelangi

cerita sangat BEST
sebab saya NANGES teresak2
kadang2 saya rindu kan hidop susah
zaman kecik2 dlu
sebb saya tahu menghargai kehidupan
menghargai kesusahan mak dan ayah
dari situ saya cube baiki kehidupan
belajar rajin2
sebb nak bagi mak n ayah tgok kejayaan saya
sebb saya rase kejayaan tu la yang dapat bg kegembiraan pada mereka
terbalas segala budi dan jasa mereka
tapi sekarang
hidop serba mudah
kadang2 kite leka dengan keseronokan
lupa impian sebenar kite
*sigh*
saya nak balik rumah
sebab bile saya dapat tgok muka mak n ayah saya
saya punya semangat untok belajar tu tinggi
sebab saya tahu mereka mengharap kan sesuatu yang tinggi dari sya
huhuhu
=_=(nanges~~~)

1 comment:

  1. my, jgnlaa sedih2. napa nieh. xhappy ke dok klantan? ke nk aku uat rombongan geng bas skolah ke klantan?

    ReplyDelete