Wednesday, July 15, 2009

=( DAY.....





15 julai
sungguh banyak bnda yg
tidak menyenang kan hati berlaku...

1:: dalam lecture dr farid, aku
kna marah.
tak psal2 je kna marah....
aku melakukan pergerakan ja...bukan borak...
nak pass attendence kot....
memang tak de mo0d sungguh aku 1 jam lec dia...

2::petang pula berlaku banyak
sgat kesalah fahaman berlaku...
n masing2 blame dri msg2... huhuhu...
hopefully all redup girlz
will hang out happily so0n.....

3::malam plak, aku buat keje memalukan
dgan memesj seseorg siapa??? rahsia...
ikot jejak langkah izy la ni.....tapi hampa...huhuhu =(

4:: soalan ksk tak siap lagi....
tapi dok g jenjalan aja aku ni...
insaf mai!!!


finally malam 4 kanak2 ini bergambar
untuk rase gembira....
aku punya idea la tu...=p

3 comments:

  1. layout chantekkk...=)
    hm....4 kanak2 bgambar?
    gmbar pe?
    nk tgk~

    ReplyDelete
  2. chantek???
    arigato hait...
    erm....
    gambar nye tak ltak pula..
    nanti yew...

    ReplyDelete
  3. ok2..nnti upl0adkan laa gmbar2 tu..nk tgk..^^

    ReplyDelete