Friday, January 13, 2012

kaffah in malaysia


sebabkan aku big fan of siti juwariyah, lahir la entry ni

kenal siti juwariyah? salah sorang hijaber community di indonesia
dia yang paling aku suka kot, style,photo2 dia dan dia sgt cantik..
sesuai la kot pakai ape pon..
bila aku pakai cam dia... ''buang tebiat ke?!' bukan aku cakap, bapak aku cakap -_-


ini siti juwariyah dan saturday market
skang bulih beli barang2 saturday market dekat malaysia via Lana's store

actually inner scarf tu da ade dekat malaysia n dari org malaysia jugak, Al-humaira' Contemporary

happy shooping, happy bercantik2, tapi biar la tutup aurat .. cewah... sedang berusaha ke arah itu insyaALLAH ;)

*da kene sambung study balik... esok exam :'(

1 comment:

  1. dulu mcm suka jugak nk berfashion2, tapi skang dah sibuk rsnye mmg bawal je lah rasanye yg paling rasional...pastu bl nk jenjalan nk lilit2 pashmina pon dah x reti..LOL ;P

    ReplyDelete