Monday, October 10, 2011

KUMON

salam 1 malaysia.. hahaha
bosan2 kan update la blog... padahal tgh study nota.. study skit on9 lebih
huuuuuuu..... tiba2 teringat kanak2 kat kumon taman seraya tu
haha patot nye panggil student la kan, dah dorng sume panggil aku teacher ;)
macam kelakar aje, tak sangka2 jadi cikgu budak2.. dlu kemain aku rasa cam aku x connected langsung dgn budak2... since aku tak pernah ade adik, aku la adik kan...
tapi since da ada anak sdra 2 org ni.. baru terbiasa dgn kanak2... tapi dr bayi2.. sebenarnye aku lebih suka budak2 yg dah besar2 da sekolah.. hehehe sebab bolih cari pasal dg dorng hahaha...

ceh rasa cam nak list student2 saya.. saya rindu sgt kat dorng...

1. yik fan (1st student)
2. aisyah (terharu bila aishah suruh stay lagi...:c)
3. alif zawawi
4. ammar (si tembam, hehe..)
5. arfan (adik ammar, asyik lumba2 je ngan abg siapa siap dlu)
6. vishali (ermmmmm... sgt becok, tapi bila baca salah aje)
7. vikasha (muka dia ni serius aje)
8. dhanya (asyik ngelat je dia ni... heee tapi pandai)
9. atiqah (kembar aishah)
10. aishah
11. aysha (sangat petah, mengira tu bukn main lagi.. heeee)
12. si ying (asyik menguap je bila buat keje, kene trick skit ngan budak ni haha)
13. wen long (sgt tembam suka buat english, tapi suka buat maths)
14. ming kern ( kene tegas skit dgn dia ni, kalau tak pandang org je keje nye)
15. alice (lembut je budak nye)
16. kar wai (muka blur je, tapi pandai)
17. ivan (ni budak balik nak cepat aje, dtg2 teros bg folder kat aku)
18. nadzirah (ade part2 yg lemah, ceh konon je aku.. tapi jenuh nak explain.. sebb aku pon tak paham sgt kan)
19. ok ade 4 lagi yg aku cam muka tapi da x ingat nama ahahaha..

ermmm even letih, kdg2 terhibur jugak dn kerenah dorng..
ada yg sama baya, tapi sorng lemah, sorng pandai gila..
yang pandai2 tu selalu nye mesti cina n india..
huuu aku x nafikan la jugak, mereka train anak2 masa kanak2 lagi.. bnyak kan bercakap
selalu nye bahasa inggeris...

huuuuuu.. xsabar nak anak la cmni.. xsabar nak ajar.. hahaha ;p

*still thinking nak keje kat kumon bangi ke x.. takot x study n letih je huuuu
tpi duit xcukup huuu :'(
11

No comments:

Post a Comment