Wednesday, February 9, 2011

happy birthday bro :/


selamat hari lahir yg ke 27 untuk abang saya
Khairil sharom bin muhamad

aku doa kan ko bertemu jodoh dengan org yg dapat 'pulih' kan ko
jadi la matang seperti umur mu
jadi la seperti dulu
seorang yang kelakar, ceria and rapat dgn keluarga
i used to be close with u
argghhh aku rindu ko bawak aku jalan2 malam2 g uptown n g minum kat mamak
mase aku tak de lesen dulu
sebab dengan ko je aku bulih balik lambat2

dan aku mintak maaf jugak
jam fossil yg ko blanja aku dulu tu da hilang
huhu aku simpan je jam tu dalam almari kat hostel
bajet tak nak pakai la sebab syang

sape curi siap la, kene potong tgn taw org mencuri ni
haaaaaaaaaa

2 comments:

  1. akak pun rindu alil...akak harap dia pun akan berubah...sama2 kita berdoa k...

    ReplyDelete