Wednesday, January 12, 2011

shopping2


mai mai mai
duit takde pon nak shopping jugak
huhuhu
(on9 shopping ye....)

hahaha tadi mase collect data tengok kak sya buka 1 website jual2 baju
ahahaha sangat tertarik..haaa kak sya da ter induce saya
blog ni da lama dah...ok saya je terlambat utk buka
butik dia(jezmin) jadi main veneu utk cita gadis semasa
bulih tgok kat sini

huhuhu
no blog jezmine
and ni butik nye punye blog


rase cam teringin je nak ke butik tu dis semester break hahaha
yeke...rase nye cam malu plak sume nye fashionista je..huhu
mungkin mahal...cam ne ni...tak mampu la

btw suka tengok baju2 cumil2..
tapi saya tiada keberanian huhuh
hahaha fashion itu milik peribadi
so pakai la ape yg kita suka n selesa
masing2 ade taste masing2 kan
haahaa....

hobi terbaru tengok2 baju
cari dulu kat vintage affair
then search la blog mane2
sampai addict n kene marah dgn hafifi
atin pon pelik asek tengok baju je..huhuhu

p/s: psssttt lebih baik yg menutup aurat..ok pesanan ini juga kepada saya ;(

3 comments:

  1. mai..yg blog si jazmine tu kan dah lme sy bg link dekat awk, tara, yanti, izi n cken suh tgk..
    awk xbce pn msg sy kat fb ye,..huuu..

    ReplyDelete
  2. saya tengok la awak
    tapi saya tengok sekali je...
    huhuhu then lupa...
    asek dengar tara cite..huhu
    huhu okeh saya buka inbox balik

    ReplyDelete