Monday, November 22, 2010

binatang2 itam dtg lagi~~~~ huhu :'(

(gambar saya curi dr budak junior kpp-punya la xpuas hati ngan binatang ni...)


si itam2 ni semua
membuat kan aku cam xnak dok sini dah
rase cam pas exam nak balik je!!!!!!

nyampah la dgn kamu!!
sila keluar dr bilik ni
sebelom saya jadi pembunuh yg kejam
(huuuu xmaw jadi pembunuh sebenarnye!!!)
so sila keluar dgn rela hati nye ye

dgan bangga nye aku menyapu keluar binatang2 itam tu!!!
ha amek ko
mcm pukol kayu golf pon melekat jugak kat penyapu aku
ciet!! ;(

2 comments:

  1. ..kmbang kecik2 hitam tue kan?..aishhhh..dah r bau harum semerbak~..terhibur betul aku dgn kehadiran depa nie..aishhhh..bunuh mai, bunuh!!!~..ahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahaha..bau nye memng semerbak pon
    geram!!!!!
    takot la haida nak jadi pembunuh
    hahaha

    ReplyDelete