Saturday, March 27, 2010

duet duit money rupiah dolar $$$$$

baru smlm aku da terpaksa mintak ayah bank in duit tok aku
huhuhuhu...sedih2...sebab tak pasan duit tgal 30+
aku ingat ade 80+
dah tgal rm30+
memang tak lepas la nak kuar duit kan
tu psal mintak ayah bank in duit

warghhhhhhh
mane ntah gie duit2 aku
haha aku taw gie mana
tapi malu la nak cite kan

antara2 yang bulih diceritakan ialah
duit aku boros beli mcm2
kluar je ade je bnda nak beli
tapi tu mcm da kepuasan bagi aku
pastu sengkek
haaaa padan muka

sepanjang aku dpat duit jpa sem ni
asenye aku tak mintak ape2 pon kat ayah aku
balik umah jalan2 pon guna duit sendri
termasok la tuang minyak, makan, wayang etc...

kat sini, org pakai keta ko pon nak pakai keta gak
haaa rase kan isi duit minyak keta
bateri keta rosak ari tu pon guna jpa aku gak
*sigh*

aku tak nampak brg yang mahal2 sgt la sem ni
mungkin aku bnyak beli benda remeh temeh
huhuhu
sikit2 lama bnyak jugak
duit pon banyak la kluar
topup lagi...huhuhu

uhuhuhu...
duit rm500 simpan unTok LI
huhuhu mcm terpaksa guna je
mak kate nak sapot tok LI
ngeeeee....

aku kna keje part time ni
ke buat bisnes
????

No comments:

Post a Comment